Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Pliuhin V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Zablodskiy M. 
Simulation of induction machines with common solid rotor [Електронний ресурс] / M. Zablodskiy, V. Pliuhin, R. Chuenko // Технічна електродинаміка. - 2018. - № 6. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TED_2018_6_12
Розроблено математичну модель і досліджено динамічні режими двохмодульної асинхронної машини з загальним зовнішнім масивним ротором. Встановлено, що при зустрічному обертанні магнітних полів забезпечується безредукторний режим стійкої роботи двохмодульної асинхронної машини на низьких частотах обертання ротора, поєднаного з шнековим виконавчим механізмом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.999 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Pliuhin V. 
Implementing of Microsoft Azure machine learning technology for electric machines optimization [Електронний ресурс] / V. Pliuhin, M. Sukhonos, M. Pan, O. Petrenko, M. Petrenko // Електротехніка і електромеханіка. - 2019. - № 1. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2019_1_6
Рассмотрены проблемы оптимизации электрических машин при широком диапазоне варьирования многих переменных, наличии большого числа вычисляемых ограничений, в однокритериальных задачах оптимизационного поиска. Разработана структурная модель оптимизации электрических машин произвольного типа с применением технологии машинного обучения Microsoft Azure. Продемонстрированы результаты, полученные с использованием нескольких методов оптимизации из базы Microsoft Azure. Показаны преимущества облачных расчетов и оптимизации на базе удаленных серверов. Приведенные результаты касаются решения однокритериальной задачи оптимизации с двумя переменными. Даны результаты статистического анализа полученных результатов. Даны рекомендации по применению машинного обучения Microsoft Azure в проектировании и оптимизации электрических машин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.565 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Soroka K. 
Development of CAN network with improved parameters for adaptive car front lighting system [Електронний ресурс] / K. Soroka, V. Kharchenko, V. Pliuhin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 4(9). - С. 24-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_4(9)__4
Виконано аналіз принципів реалізації та алгоритмів роботи адаптивної системи переднього освітлення (АСПО) автомобіля та методів управління її роботою. АСПО прийнята ЄЕК ООН у 2007 р. як правила облаштування систем переднього світла транспортних засобів, під час їзди в темний період часу. Серед відомих алгоритмів функціонування АСПО вибрано алгоритм попереднього огляду, оснований на особливостях спостереження водієм за дорогою перед ТЗ, із врахуванням характеристик його зору. Проаналізовано вимоги алгоритму до системи керування. Розглянуто методи керування з використанням контролерів системи Ардуіно та комп'ютерної мережі. Враховуючи можливості, які надають мережеві технології для забезпечення якості керування, вибрано CAN мережу (Controller Area Network - мережа контролерів). Рекомендовано використати варіант CAN мережі довжиною 40 чи 100 м зі швидкодією 1000, 500 кбіт/с відповідно. Розраховано параметри роботи мережі: швидкодію, ймовірності помилок, залежність продуктивності від завантаження, розмір команд і тривалість їх передачі та відповідність вимогам АСПО. Запропоновано вдосконалити алгоритм арбітражу мережі в напрямку збільшення ймовірності проходження команд із низьким пріоритетом за великої завантаженості. Розроблена на основі CAN мережі АСПО надає можливість створити комфортні умови роботи водія в темний період часу, попереджувати аварійні ситуації, забезпечити безпеку руху. Аналіз функціонування АСПО показує, що вона безпосередньо пов'язана з роботою більшості основних вузлів автомобіля, а саме: двигуна, рульового керування, коробки передач, гальма, акселерометра та ін. Робота її здійснюється під керуванням водія. Тому ця система може мати розширені функції, може слугувати основою системи безпеки і системи керування роботою автомобіля в цілому.
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.502 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Herasymenko V. 
Analysis of characteristics of electric braking systems [Електронний ресурс] / V. Herasymenko, V. Pliuhin, M. Shpika // Комунальне господарство міст. Серія : Технічні науки та архітектура. - 2020. - Т. 1. - С. 2-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_tech_2020_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського